Nyfiken..

Jag börjar allt bli nyfiken nu på vad det kan vara.. En hon,han eller det..

Drömmer så mycket underligt,men ändå känns det väldigt verkligt. Alltid om folk omkring mig,läste inån bok att man tydligen drömde mycket livligare när man blir gravid,och det kan jag hålla med om..
Hmm, dessa spökande hormoner,det räcker inte att man har dem konstant på ytan hela tiden, utan att de ska följa med en in i drömmarnas värld med.. Fast på ett sätt är dessa hormoner bra med ;) haha,när man inte orkar eller när man är less och grining,då går det ju alltid bra att säga.. -Men du måste ju förstå,jag har en massa hormoner.. Evil Kenevil, thats me!

image10

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är inte ensam om att drömma konstigt, har så sjuka drömmar att jag knappt vågar skriva ner dom =)
Kul att veta att det finns fler i Örebro som ska ha ungefär samtidigt som oss. Dom 40 dagarna som du "ligger efter" kommer bara springa iväg..jag lovar! / Cissi

2007-11-23 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0