First kick

Jag kände att det sparkade för första gången idag..... Jag är helt hundra nu... Jag höll handen på magen och både jag och Åse sa NU samtidigt.... Den ska vara 20 cm från huvud till stjärt nu och ett A4 ark är 21 x 29 cm så jag undrar hur fan den får plats där inne.... Vi tog et papper och höll kortsidan emot magen och funderade..... :) Det är fan inte mycket plats kvar där inne..... Men hela grejen är galet bra.....

Åse verkar ha fått tillbaka aptiten lite.... jag har aldrig förlorat den.... :D 136 dagar kvar och jag börjar åma mig över denna crap bostad vi har.... JAG VILL FLYTTA.... Inte så mycket för att det just är Varberga.... utan för att det är andra våningen utan hiss och jag aldrig(nästan)  är hemma.....Så hör ni något så hojta för helvete till....

Har funderat en del på om jag kommer kunna vara kvar  på jobbet n'r det väl föds med så har mina närmaste talat vett med mig och jag tror det kommer att funka endå.... Blir ju om möjligt ännu surar att åka måndags mornar men va fan den dagen det problemet..... Finns ju internet och webcams så vi får göra det bästa av situationen :)

Undra om man skulle ta och nanna lite......

//Jonas


Kommentarer
Postat av: Morbror Henrik

Jävlar i havet, "den" börjar bli stor. :)

2007-12-03 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0