Pappa's Tankar om bröst...vårtor.....

Jag avundas nog Tobbe i bloggen som vi läser i mellanåt.... Hans flickvän Cissi nyper och drar i hans bröstvårtor när hon vill ha något gjort eller han har sagt något illa......

MIN DRAR I MINA SÅ FORT HON HAR EN CHANS!!!!! 

Vad är det med mäns bröstvårtor  som gör kvinnor galna och vill vrida skiten ur dom?? Jag är mest fundersam hur  jag kommer att kunna ställa om mig från att kunna sluta använda Åses bröst som startknappar/leksaker till näringsmaskiner till Junior... (oroa er inte nu... den ska inte heta det....) Men va fan.... dom är ju så najsa.... Fast jag föredrar nog att ta in min näring från andra källor än dom sen...... men det visar sig....

Annars kluckar det på... det har inte sparkats så mycket senaste dagarna.... så man blir lite orolig men nu var han/hon tydligen igång igen.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0