F&S..

..där var "vi" idag.. Antingen så är "den" arg på mig när jag tränar...Eller så är den med och skuttar runt själv för satan vad det bubbla imagen hela tiden under passet idag..

Hahaha,vad jag skratta åt Jonte under ultraljuds besöket..Han blev som ett stumt litet barn med stjärnor i ögonen.. Och medans barnmorskan håller kolla på allt var okey så säger han  -Är det 2 ben någonstans???
Hahahah.. Den sprattlade ju hela tiden så hon hann ju knappt se ;) Och det var det ända han tänkte på.. Och jag är redan en dålig mamma..Jag låg där och fundera på vem som hade kommit på ultrljudet,att genom att bara köra nån konstig stav imagen på en så kommer ett barn fram.. Jaja,som tur var så var allt okey.. Tills alla arvsamlag kommer fram ;)

image8

Kommentarer
Postat av: Morbror Henrik

jag tror han tränar också. Han ska ju bli lika "biffig" som mig xD

2007-11-07 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0