3D/4D

satt och läste på en blogg och de hade gjort 3D´s "ultraljud" jävligt coolt måste jag säga..Blir att lite sugen på att göra ett sånt jag med.. Men jag är fortfarande väldigt OldFashion och vill inte veta könet fast jag är grymt nyfiken,de ska då Gudarna veta.
Nu är det "bara" 105dagar kvar.. Och jag längtar efter att kunna gå ut,öl mm..Bara för att jag "inte kan/får" just nu.. Vem vet kanske blir en raggsocks stickande morsa resten av mitt liv,muhaha dont think so..

8e augusti är redan spikat för en utekväll  :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kan verkligen rekomendera 3d, så himmla tufft! Och bebisen blir som en egen liten person, det är den ju innan också, men det blir på ett annat sätt. Vi gjorde det när vi hade tio veckor kvar, så vi gick i ovisshet lång tid, sen kännde jag att nu räckert det, jag vill veta. Ångrar mig inte en sekund! / Cissi

2008-01-05 @ 23:30:01
URL: http://www.vadskadetbli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0